Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt nie spełnia Twoich oczekiwań,masz 14 dni na zwrot.
1.Wypełnij formularz zwrotu. Znajdziesz go tutaj.
2.Wysłana przez Ciebie paczka musi być kompletna, a produkty nieużywane:
Paczkę wyślij na adres:
OP Sklep internetowyul. Bolesława Prusa 75-79,50-316 Wrocław
Na formularzu musi znajdować się czytelny podpis Klienta.
3. Zwrot należności zostanie dokonany poprzez przelew bankowy na wskazany przez Klienta numer konta.
W przypadku wystąpienia wad produktów MPK ponosi za nie odpowiedzialność.
1.Wypełnij formularz reklamacyjny. Znajdziesz go tutaj.
2.Reklamowany towar prześlij drogą pocztową lub kurierem na adres:
3. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni
4. Otrzymasz wiadomość e-mail o sposobie jej rozpatrzenia.